Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Köpa systemkamera!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ekvall" data-source="post: 813882" data-attributes="member: 102797"><p>Utan att ha läst för mycket av dem andra kommentarerna (mest skummat igenom), så vet jag att nikons d300s som när nämnde här uppe, ska vara en väldigt bra semi proffs kamera och har goda fördelar för extremfotografering, prislappen går upp lite då mot närmare 13 000 men i det stora hela köpet kan det vara värt att lägga till någon tusing extra. Men eftersom det är din första systemkamera så tror jag du blir ganska nöjd med det lilla så att säga. Angående objektiv har jag själv varit inne på lite olika och har nästan bestämt mig för ett 70-200 2.8 (märke ej bestämt) och tror att det är ett alldeles utmärkt objektiv.</p><p>Själv skulle jag nog satsar på ett lite billigare kamerahus (möjligen en d3100 som kan filma i HD) och satsar mer på optiken, ett vidvinkel och ett zoom.</p><p>hoppas det hjälpte lite iallafall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ekvall, post: 813882, member: 102797"] Utan att ha läst för mycket av dem andra kommentarerna (mest skummat igenom), så vet jag att nikons d300s som när nämnde här uppe, ska vara en väldigt bra semi proffs kamera och har goda fördelar för extremfotografering, prislappen går upp lite då mot närmare 13 000 men i det stora hela köpet kan det vara värt att lägga till någon tusing extra. Men eftersom det är din första systemkamera så tror jag du blir ganska nöjd med det lilla så att säga. Angående objektiv har jag själv varit inne på lite olika och har nästan bestämt mig för ett 70-200 2.8 (märke ej bestämt) och tror att det är ett alldeles utmärkt objektiv. Själv skulle jag nog satsar på ett lite billigare kamerahus (möjligen en d3100 som kan filma i HD) och satsar mer på optiken, ett vidvinkel och ett zoom. hoppas det hjälpte lite iallafall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Köpa systemkamera!
Tillbaka
Topp