Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Köpa systemkamera!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spaderkunG" data-source="post: 822938" data-attributes="member: 63361"><p>D300s filmar som högst i 720p, samma som D90, nya D7000 är en ganska bra uppgradering vad gäller video. Den filmar i 1080p, har AF i video och är gernerellt bättre...</p><p></p><p>OnT: Jag skulle nog satsat på D7000, kmr förmodligen själv att uppgradera från D80 till en sådan. Kände på den i butik igår, han bara testa lite snabbt innan batteriet dog. Kan säga att den kändes mycket rappare än D90, både vad gäller AF och bps (6 bps vs 4,5). Det enda jag tvekar på är storleken, har ganska stora händer själv och D300s ligger perfekt i handen, D7000 är snäppet skönare att hålla än D90 tack vare magnesium vs plast och tjockare gummi. Men d300s är i en klass för sig själv vad gäller känslan i kamerahuset..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spaderkunG, post: 822938, member: 63361"] D300s filmar som högst i 720p, samma som D90, nya D7000 är en ganska bra uppgradering vad gäller video. Den filmar i 1080p, har AF i video och är gernerellt bättre... OnT: Jag skulle nog satsat på D7000, kmr förmodligen själv att uppgradera från D80 till en sådan. Kände på den i butik igår, han bara testa lite snabbt innan batteriet dog. Kan säga att den kändes mycket rappare än D90, både vad gäller AF och bps (6 bps vs 4,5). Det enda jag tvekar på är storleken, har ganska stora händer själv och D300s ligger perfekt i handen, D7000 är snäppet skönare att hålla än D90 tack vare magnesium vs plast och tjockare gummi. Men d300s är i en klass för sig själv vad gäller känslan i kamerahuset.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Köpa systemkamera!
Tillbaka
Topp