Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köpa twintip. Hjälp mig.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vild_Ranunkel" data-source="post: 33232" data-attributes="member: 31555"><p>Jag bor i Göteborgsregionen och skall köpa twintip skidor tänkte jag. Är det nån som har tips på bra twintip skidor för en som är helt ny på att "jibba" och dylikt. Jag har funderat på Salomons 540 eller 720. Är de bra för en som vill lära sig att hoppa? Mest vill jag veta vart man kan få tag på dem i Göteborgsregionen till bäst pris samt vilka skidor som kan passa mig. Jag har kikat lite på madtrix också, men de kanske inte alls passar mig. </p><p></p><p>Alla tips om vilka skidor jag skall köpa mottages mycket tacksamt. Jag skall köpa byxor och jacka nu också. Ge gärna tips på sådant också. Även hjälm är aktuellt.</p><p></p><p>Tack på förhand alla vänliga själar.</p><p></p><p>Edit: Kan tilläggas att jag är en van och rätt så duktig (allting är relativt) skidåkare som klarar den mesta teräng utan problem. Lite grön på hoppbiten bara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vild_Ranunkel, post: 33232, member: 31555"] Jag bor i Göteborgsregionen och skall köpa twintip skidor tänkte jag. Är det nån som har tips på bra twintip skidor för en som är helt ny på att "jibba" och dylikt. Jag har funderat på Salomons 540 eller 720. Är de bra för en som vill lära sig att hoppa? Mest vill jag veta vart man kan få tag på dem i Göteborgsregionen till bäst pris samt vilka skidor som kan passa mig. Jag har kikat lite på madtrix också, men de kanske inte alls passar mig. Alla tips om vilka skidor jag skall köpa mottages mycket tacksamt. Jag skall köpa byxor och jacka nu också. Ge gärna tips på sådant också. Även hjälm är aktuellt. Tack på förhand alla vänliga själar. Edit: Kan tilläggas att jag är en van och rätt så duktig (allting är relativt) skidåkare som klarar den mesta teräng utan problem. Lite grön på hoppbiten bara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köpa twintip. Hjälp mig.
Tillbaka
Topp