Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa Twintip istället för Carving Slalom?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 383995"><p>Som sagt jag har åkt en del skidor och jag anser fortfarande att PE inte är en bra skida för pist åkning. Kolla då hellre på Scott Punshier.</p><p></p><p>Lima-Ko: Jo jag har testat en del hoppskidor. (inte att hoppa med utan att köra pist med dem) Och Punhsier är samma skida som Scott mission tex förutom att de har lagt till en twin på den så den är grym i pist. Och Prophet är fortfarande bättre än PE. Körde på alla tre idag plus Salomon Thruster, Völkl Wall och Dynastar TM. Skulle ranka pist egenskapen så här då:</p><p></p><p>1. Scott</p><p>2. Line</p><p>3. Völkl</p><p>4. PE</p><p>5. Dynastar</p><p></p><p>Men då var iofs Dynastaren mitt monterad jämfört med de andra.</p><p></p><p>Fast sen beror det på lite hur du har tänkt montera de oxå så klart...</p><p></p><p></p><p>//H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 383995"] Som sagt jag har åkt en del skidor och jag anser fortfarande att PE inte är en bra skida för pist åkning. Kolla då hellre på Scott Punshier. Lima-Ko: Jo jag har testat en del hoppskidor. (inte att hoppa med utan att köra pist med dem) Och Punhsier är samma skida som Scott mission tex förutom att de har lagt till en twin på den så den är grym i pist. Och Prophet är fortfarande bättre än PE. Körde på alla tre idag plus Salomon Thruster, Völkl Wall och Dynastar TM. Skulle ranka pist egenskapen så här då: 1. Scott 2. Line 3. Völkl 4. PE 5. Dynastar Men då var iofs Dynastaren mitt monterad jämfört med de andra. Fast sen beror det på lite hur du har tänkt montera de oxå så klart... //H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa Twintip istället för Carving Slalom?
Tillbaka
Topp