Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
köper jag fel telemarkutrustning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="serdo" data-source="post: 147457" data-attributes="member: 34148"><p>Ska köpa en ny komplett telemarksutrustning då jag tröttnat på att åka bräda. Då jag är ny på området har </p><p>jag inte speciellt bra koll o ber härmed om synpunkter på det jag valt ut. </p><p></p><p></p><p>K2 hippy stinx 189 cm. €475.</p><p>Garmont ener-g. €399.</p><p>Rottefella cobra r6. €165.</p><p>tot med rabatt får jag det för €980.</p><p></p><p>Jag är 189 cm. Väger 80kg. Har åkt mkt snowboard och känner att jag vill ha en bra utrustning så jag slipper </p><p>oroa mig för att grejerna inte ska hålla.</p><p></p><p>Är galet tacksam för alla svar! Om nån vill köpa snowboards, boots, bindningar o ett stort dakinecase, tveka </p><p>inte att höra av er. Mvh micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="serdo, post: 147457, member: 34148"] Ska köpa en ny komplett telemarksutrustning då jag tröttnat på att åka bräda. Då jag är ny på området har jag inte speciellt bra koll o ber härmed om synpunkter på det jag valt ut. K2 hippy stinx 189 cm. €475. Garmont ener-g. €399. Rottefella cobra r6. €165. tot med rabatt får jag det för €980. Jag är 189 cm. Väger 80kg. Har åkt mkt snowboard och känner att jag vill ha en bra utrustning så jag slipper oroa mig för att grejerna inte ska hålla. Är galet tacksam för alla svar! Om nån vill köpa snowboards, boots, bindningar o ett stort dakinecase, tveka inte att höra av er. Mvh micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
köper jag fel telemarkutrustning?
Tillbaka
Topp