Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
köpguide/tips till wakeboardköp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="face-plant" data-source="post: 319538" data-attributes="member: 63596"><p>de märken som jag skulle rekomendera är först och främst:</p><p>Hyperlite, som jag själv åker på</p><p>Ronix, ett nytt märke skapat av wakeboardeliten.</p><p>ett par internetaffärer är:</p><p>www.skimarine.se</p><p>www.froggy.se</p><p>www.720sport.se</p><p>www.nocomply.se</p><p>det finns vissa saker du borde kolla på när du köper wakeboard, här en viktig:</p><p>Rocker!</p><p>rockern är brädan "bananböj", och det finns två typer.</p><p>1 jämn(continuous) rocker som ger lite längre och mjukare hopp av vågen.</p><p>2tre-stegs-rocker som ger högre och mer exploderande hopp.</p><p>fråga om du vill veta mer</p><p>lycka till med köpet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="face-plant, post: 319538, member: 63596"] de märken som jag skulle rekomendera är först och främst: Hyperlite, som jag själv åker på Ronix, ett nytt märke skapat av wakeboardeliten. ett par internetaffärer är: www.skimarine.se www.froggy.se www.720sport.se www.nocomply.se det finns vissa saker du borde kolla på när du köper wakeboard, här en viktig: Rocker! rockern är brädan "bananböj", och det finns två typer. 1 jämn(continuous) rocker som ger lite längre och mjukare hopp av vågen. 2tre-stegs-rocker som ger högre och mer exploderande hopp. fråga om du vill veta mer lycka till med köpet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
köpguide/tips till wakeboardköp?
Tillbaka
Topp