Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
köpguide/tips till wakeboardköp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="awskr" data-source="post: 319660" data-attributes="member: 66044"><p>tack för alla fina svar, jag åker snowboard och hoppar i stort sätt endast och det är det jag tycker är kul så jag antar att jag kommer fastna för det på wake också. Som jag förstår det ska jag ha en bräda som är runt 136cm(?) eller nåt. Jag tycker mer om att hoppa långa mjuka hopp tror jag iaf i början så jag ska satsa på en bräda med jämn rocker? Bindningar är viktigt precis som i snowboard och dom ska sitta rätt tight.</p><p></p><p>Bredd är det viktigt?</p><p>EDIT: brädans bredd då. </p><p></p><p>tusen tack</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="awskr, post: 319660, member: 66044"] tack för alla fina svar, jag åker snowboard och hoppar i stort sätt endast och det är det jag tycker är kul så jag antar att jag kommer fastna för det på wake också. Som jag förstår det ska jag ha en bräda som är runt 136cm(?) eller nåt. Jag tycker mer om att hoppa långa mjuka hopp tror jag iaf i början så jag ska satsa på en bräda med jämn rocker? Bindningar är viktigt precis som i snowboard och dom ska sitta rätt tight. Bredd är det viktigt? EDIT: brädans bredd då. tusen tack [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
köpguide/tips till wakeboardköp?
Tillbaka
Topp