Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köphjälp: Black Crows Nocta med Marker Kingpin 13 '2018 bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="offpistz" data-source="post: 1092755" data-attributes="member: 162895"><p>Tjena.</p><p></p><p>Är i behov av en helt ny setup av olika anledningar inför en kommande säsong. Hade behövt lite hjälp. Jag har snöat in helt på Nocta modellen från Black Crows, hade gärna haft en second opinion på detta. Jag överväger även att handla på plats i en skidbutik. Är 180cm lång så 185cms modellen känns perfekt då jag föredrar en lite längre skida. Har mailat några av de lokala butikerna i byn angående om de har modellen, har tidigare bara handlat i butik och har ingen direkt erfarenhet av att köpa skidor online.</p><p></p><p>Hur ser ni på detta? Dvs köpa på internet kontra handla nere på plats. Och vad tycker ni om mitt val av skidor.</p><p></p><p>Allt gott</p><p>/C</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="offpistz, post: 1092755, member: 162895"] Tjena. Är i behov av en helt ny setup av olika anledningar inför en kommande säsong. Hade behövt lite hjälp. Jag har snöat in helt på Nocta modellen från Black Crows, hade gärna haft en second opinion på detta. Jag överväger även att handla på plats i en skidbutik. Är 180cm lång så 185cms modellen känns perfekt då jag föredrar en lite längre skida. Har mailat några av de lokala butikerna i byn angående om de har modellen, har tidigare bara handlat i butik och har ingen direkt erfarenhet av att köpa skidor online. Hur ser ni på detta? Dvs köpa på internet kontra handla nere på plats. Och vad tycker ni om mitt val av skidor. Allt gott /C [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köphjälp: Black Crows Nocta med Marker Kingpin 13 '2018 bindningar
Tillbaka
Topp