Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köphjälp! Head supershape magnum eller motsvarande
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 616557" data-attributes="member: 66849"><p>Med tanke på att din fru verkar tycka om stabila och rejäla skidor så kan jag rekommendera ett test av följande skidor:</p><p>Stöckli Laser Cross Pro - jag älskar dessa skidor, och tycker att de är lekfulla om jag kör aktivt och stabila om jag ökar farten. Min kompisar som testade dessa skidor hade alla olika åsikter om dem. Testa innan köp! </p><p>Kneissl Black Star MC - Trevlig race-aktig skida med 16 - 18 m svängradie. En mkt populär hos alla som testade dem. Sätt på en raceplatta och den blir riktigt rå... Ganska säkert köp.</p><p>Nordica Doberman Pro - smidig allroundpistskida som alla tyckte om, som funkade för olika typer av piståkning men som inte stack ut åt något håll. </p><p>Elan Wave GSX - inte helt olik nordican, men livligare.</p><p></p><p>Hoppas detta hjälpte. Men som vanligt är det bäst att testa...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 616557, member: 66849"] Med tanke på att din fru verkar tycka om stabila och rejäla skidor så kan jag rekommendera ett test av följande skidor: Stöckli Laser Cross Pro - jag älskar dessa skidor, och tycker att de är lekfulla om jag kör aktivt och stabila om jag ökar farten. Min kompisar som testade dessa skidor hade alla olika åsikter om dem. Testa innan köp! Kneissl Black Star MC - Trevlig race-aktig skida med 16 - 18 m svängradie. En mkt populär hos alla som testade dem. Sätt på en raceplatta och den blir riktigt rå... Ganska säkert köp. Nordica Doberman Pro - smidig allroundpistskida som alla tyckte om, som funkade för olika typer av piståkning men som inte stack ut åt något håll. Elan Wave GSX - inte helt olik nordican, men livligare. Hoppas detta hjälpte. Men som vanligt är det bäst att testa... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köphjälp! Head supershape magnum eller motsvarande
Tillbaka
Topp