Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd Allmountain för en stor och tung karl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skitenhielm" data-source="post: 1270883" data-attributes="member: 183840"><p>Jag hittade även ett dugligt pris på ett par blizzard rustler 11 192 cm. Så står och väger mellan dem och völkl mantra 102. Jag lutar mer åt mantra 102, främst pga att de är 2000 kr billigare, men jag är lite tveksam då vad jag har läst är rustler 11 lite mer allsidig och lekfull än mantra 102 som beskrivs av flera som en pansarvagn som helst bara skyndar ner för backen. Då jag ändå tycker om att fara runt i skogen då och då letar en skida som ska klara allt jag vill testa med hyffsad förmåga kanske det är värt 2000 kr för att gå upp till rustler 11?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skitenhielm, post: 1270883, member: 183840"] Jag hittade även ett dugligt pris på ett par blizzard rustler 11 192 cm. Så står och väger mellan dem och völkl mantra 102. Jag lutar mer åt mantra 102, främst pga att de är 2000 kr billigare, men jag är lite tveksam då vad jag har läst är rustler 11 lite mer allsidig och lekfull än mantra 102 som beskrivs av flera som en pansarvagn som helst bara skyndar ner för backen. Då jag ändå tycker om att fara runt i skogen då och då letar en skida som ska klara allt jag vill testa med hyffsad förmåga kanske det är värt 2000 kr för att gå upp till rustler 11? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd Allmountain för en stor och tung karl
Tillbaka
Topp