Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd - Allmountain för pist
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1275427" data-attributes="member: 33485"><p>Ska vi vara noga krympte den bara ^^</p><p>Blade görs med 95mm midja men det är relativt oviktigt. Den har en riktigt kort radie för skidtypen, är vridstyv och lättmanipulerad. Kort och gott en svinrolig pistskida som funbkar bra i alla typer av pistfören. Jag skaffade en själv efter test, vägde dock ca 20kg mindre än dig vid testtillfället (173cm lång).</p><p></p><p></p><p>Midjan är inte anledningen till att dina Vantage kändes mycket. Konstruktion och geometri var boven. Personligen tror jag inte att du kommer uppleva Rustler 9 som roliga (Rustler 11 råkar vara en annan av mina nutida favoritskidor).</p><p>Stöckli gör helt fantastiskt bra skidor, testa och bli förälskad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1275427, member: 33485"] Ska vi vara noga krympte den bara ^^ Blade görs med 95mm midja men det är relativt oviktigt. Den har en riktigt kort radie för skidtypen, är vridstyv och lättmanipulerad. Kort och gott en svinrolig pistskida som funbkar bra i alla typer av pistfören. Jag skaffade en själv efter test, vägde dock ca 20kg mindre än dig vid testtillfället (173cm lång). Midjan är inte anledningen till att dina Vantage kändes mycket. Konstruktion och geometri var boven. Personligen tror jag inte att du kommer uppleva Rustler 9 som roliga (Rustler 11 råkar vara en annan av mina nutida favoritskidor). Stöckli gör helt fantastiskt bra skidor, testa och bli förälskad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd - Allmountain för pist
Tillbaka
Topp