Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rickardnr1" data-source="post: 1290349" data-attributes="member: 188261"><p>har kikat lite på vad de lokala affärerna har i utbud för att kunna prova men de är lite skralt som jag misstänkte när man har stora fötter. bör jag leta efter medium eller stiff I hårdhet på boots efter min åkstil? lagom är bäst? medium? junkyard I Trollhättan är närmsta butik ca 1timme bort och de verkar bara vara vans aura pro som finns i större storlek som jag tror är medium.aura pro verkar dessutom ha formbar innersula å boa. på nätet bland svenska butiker finns ju K2 och Burton i storlek. formbara innersulor kommer jag försöka ha för att underlätta processen. boa känns med som ett måste efter all år med snöre man svurit över. </p><p></p><p>är step on eller flow så smidigt som de låter? blir de för mjukt? Har ni provat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rickardnr1, post: 1290349, member: 188261"] har kikat lite på vad de lokala affärerna har i utbud för att kunna prova men de är lite skralt som jag misstänkte när man har stora fötter. bör jag leta efter medium eller stiff I hårdhet på boots efter min åkstil? lagom är bäst? medium? junkyard I Trollhättan är närmsta butik ca 1timme bort och de verkar bara vara vans aura pro som finns i större storlek som jag tror är medium.aura pro verkar dessutom ha formbar innersula å boa. på nätet bland svenska butiker finns ju K2 och Burton i storlek. formbara innersulor kommer jag försöka ha för att underlätta processen. boa känns med som ett måste efter all år med snöre man svurit över. är step on eller flow så smidigt som de låter? blir de för mjukt? Har ni provat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Tillbaka
Topp