Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rickardnr1" data-source="post: 1290776" data-attributes="member: 188261"><p>vi provade en del modeller och storlekar, hade visserligen inte dedikerade strumpor på utan tunnare strumpor. Jag antar det även skiljer mellan tillverkare med kan jag tro(31.5cm iaf). mina gamla Burton är 46 och har visserligen funkat men tån petar nästa igenom innerskon nu. </p><p></p><p>ska känna in dem några kvällar framöver för att va helt säker men jag lär få köras wide på vilken bräda jag än väljer.</p><p></p><p>har nog bestämt mig för Flow fusion bindningar men om mn sk ha svarta eller vita vet jag inte än( lutar väl åt svarta ).</p><p></p><p>ju mer jag googler, kollar youtube osv destå mer brädor dyker upp som är häftiga och som säkert funkar bra. capita mercury som någon tipsa om verka trevlig men även deras snowboard of death .</p><p></p><p>Egentligen kanske man bara ska köpa en magnum tills barnen växt till sig å man får mer tid att åka som man vill och tills dess lär sig känna in nyare brädor och förfina min åkning efter dagens brädor men med bra boots å bindningar?(ett jäkligt tråkigt förslag enlig mig men kanske mest realistiskt)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rickardnr1, post: 1290776, member: 188261"] vi provade en del modeller och storlekar, hade visserligen inte dedikerade strumpor på utan tunnare strumpor. Jag antar det även skiljer mellan tillverkare med kan jag tro(31.5cm iaf). mina gamla Burton är 46 och har visserligen funkat men tån petar nästa igenom innerskon nu. ska känna in dem några kvällar framöver för att va helt säker men jag lär få köras wide på vilken bräda jag än väljer. har nog bestämt mig för Flow fusion bindningar men om mn sk ha svarta eller vita vet jag inte än( lutar väl åt svarta ). ju mer jag googler, kollar youtube osv destå mer brädor dyker upp som är häftiga och som säkert funkar bra. capita mercury som någon tipsa om verka trevlig men även deras snowboard of death . Egentligen kanske man bara ska köpa en magnum tills barnen växt till sig å man får mer tid att åka som man vill och tills dess lär sig känna in nyare brädor och förfina min åkning efter dagens brädor men med bra boots å bindningar?(ett jäkligt tråkigt förslag enlig mig men kanske mest realistiskt) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Tillbaka
Topp