Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rickardnr1" data-source="post: 1291134" data-attributes="member: 188261"><p>har fortsatt mitt sökande och försöker utesluta en del modeller som kanske inte riktigt funkar, I alla fall vad jag som okunnig tror. Jag vill nog ha en bräda 165-170cm så tex capita mercy faller ifrån som bara finns till 161 om jag inte minns fel. Hur som helst så står jag mellan </p><p>- capita black snowboard of death 169w</p><p>- stranda cheater 170w</p><p>- Burton hometown hero 165w </p><p></p><p>Det här är ju helt och hållet en chansning eftersom de har helt olika karaktärer och jag inte kan prova dem. Jag får helt enkelt anpassa mig efter brädan och bygga efter den då det lär vara så stor skillnad mot de jag har idag ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rickardnr1, post: 1291134, member: 188261"] har fortsatt mitt sökande och försöker utesluta en del modeller som kanske inte riktigt funkar, I alla fall vad jag som okunnig tror. Jag vill nog ha en bräda 165-170cm så tex capita mercy faller ifrån som bara finns till 161 om jag inte minns fel. Hur som helst så står jag mellan - capita black snowboard of death 169w - stranda cheater 170w - Burton hometown hero 165w Det här är ju helt och hållet en chansning eftersom de har helt olika karaktärer och jag inte kan prova dem. Jag får helt enkelt anpassa mig efter brädan och bygga efter den då det lär vara så stor skillnad mot de jag har idag ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Tillbaka
Topp