Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="_martin" data-source="post: 1296353" data-attributes="member: 188811"><p>Jag köpte precis en KORUA TRANSITIONFINDER 154 cm efter goda råd runt om..monterade en flow bindning och kör med Burton Moto skor. Jag har provat ett par åk nu men tycker att jag inte riktigt kommer överens med brädan. Den vill lite gå sin egen väg och man får brottas lite känns det som. Den gamla Capita Horroscope känns mer som man ägde åkningen med ..</p><p></p><p>Jag är 170 cm och har monterat bakre bindningen så långt fram det går och kör med en stance på 52 cm. </p><p>Några idéer på vad man kan prova för få brädan mer kontrollerad i pist som jag åker mestadels ?</p><p></p><p>//Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="_martin, post: 1296353, member: 188811"] Jag köpte precis en KORUA TRANSITIONFINDER 154 cm efter goda råd runt om..monterade en flow bindning och kör med Burton Moto skor. Jag har provat ett par åk nu men tycker att jag inte riktigt kommer överens med brädan. Den vill lite gå sin egen väg och man får brottas lite känns det som. Den gamla Capita Horroscope känns mer som man ägde åkningen med .. Jag är 170 cm och har monterat bakre bindningen så långt fram det går och kör med en stance på 52 cm. Några idéer på vad man kan prova för få brädan mer kontrollerad i pist som jag åker mestadels ? //Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Tillbaka
Topp