Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schoobang" data-source="post: 1297053" data-attributes="member: 140174"><p>Ja, ju hårigare bräda desto hårdare boots och bindningar.</p><p></p><p>Svårt att rekommendera boots som sagt. Jag har nog testat ett tiotal boots de senaste åren pga kinkiga fötter, men det hjälper ju inte dig om du inte har likadana fötter som mig. Jag har ganska smala fötter och anklar, och högt insteg. Ride är nog dom som passar mig bäst. Nitro, Nidecker och Vans funkar. Burton, 32, Salomon och K2 funkar inte alls.</p><p></p><p>Boa is the shit. Snörning funkar hyfsat men tar mer tid. Speed lace tycker jag är skit, framför allt nitros.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schoobang, post: 1297053, member: 140174"] Ja, ju hårigare bräda desto hårdare boots och bindningar. Svårt att rekommendera boots som sagt. Jag har nog testat ett tiotal boots de senaste åren pga kinkiga fötter, men det hjälper ju inte dig om du inte har likadana fötter som mig. Jag har ganska smala fötter och anklar, och högt insteg. Ride är nog dom som passar mig bäst. Nitro, Nidecker och Vans funkar. Burton, 32, Salomon och K2 funkar inte alls. Boa is the shit. Snörning funkar hyfsat men tar mer tid. Speed lace tycker jag är skit, framför allt nitros. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Tillbaka
Topp