Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christozzz" data-source="post: 1320506" data-attributes="member: 178167"><p>Tja [USER=140174]@Schoobang[/USER] , såg att du verkar ha koll på Stranda. Har precis börjat åka snowboard igen efter uppehåll på +15 år. Köpte en Nitro Squash 159cm begagnad lite på chansning nu i påsk och åkte några dagar, kändes bra. Lätthanterlig och kul, den beskrivs som en "pow-groomer-bräda". Men kände ändå att jag söker efter något lite stabilare och mer dämpat, jag gillar stora surfiga svängar i och utanför pist.</p><p></p><p>Tycker Strandas Shorty 164cm verkar lovande, trodde tom att jag bestämt mig, men såg att de också har en modell som heter Bowlrider som kanske kan vara något. Finns det några nackdelar med Shortyn?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christozzz, post: 1320506, member: 178167"] Tja [USER=140174]@Schoobang[/USER] , såg att du verkar ha koll på Stranda. Har precis börjat åka snowboard igen efter uppehåll på +15 år. Köpte en Nitro Squash 159cm begagnad lite på chansning nu i påsk och åkte några dagar, kändes bra. Lätthanterlig och kul, den beskrivs som en "pow-groomer-bräda". Men kände ändå att jag söker efter något lite stabilare och mer dämpat, jag gillar stora surfiga svängar i och utanför pist. Tycker Strandas Shorty 164cm verkar lovande, trodde tom att jag bestämt mig, men såg att de också har en modell som heter Bowlrider som kanske kan vara något. Finns det några nackdelar med Shortyn? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Tillbaka
Topp