Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schoobang" data-source="post: 1320511" data-attributes="member: 140174"><p>Shortyn är en fantastisk bräda! Perfekt till dina stora svängar =). Jag ser inga nackdelar om man vet vad det handlar om för typ av bräda. Självklart är den inte super för park och jibbing osv...</p><p></p><p>Bowlrider är också fin. Det var några år sedan jag testade den men gillade den då. Mindre radie så den bli lite svängigare och lite smidigare att hantera i vissa situationer eftersom jag jämförde bowl 159 mot shorty 164. Inte enorm skillnad mellan brädorna i övrigt som jag minns det. Jag är nyfiken på att testa bowlrider 2.0 kommande säsong.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schoobang, post: 1320511, member: 140174"] Shortyn är en fantastisk bräda! Perfekt till dina stora svängar =). Jag ser inga nackdelar om man vet vad det handlar om för typ av bräda. Självklart är den inte super för park och jibbing osv... Bowlrider är också fin. Det var några år sedan jag testade den men gillade den då. Mindre radie så den bli lite svängigare och lite smidigare att hantera i vissa situationer eftersom jag jämförde bowl 159 mot shorty 164. Inte enorm skillnad mellan brädorna i övrigt som jag minns det. Jag är nyfiken på att testa bowlrider 2.0 kommande säsong. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
köpråd allmountain /pistbräda
Tillbaka
Topp