Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd allmountainskidor att växa med (185cm 100kg)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OliverAa" data-source="post: 1318402" data-attributes="member: 183881"><p>Jag tycker definitivt att du ska våga på dog en skida som är 180+, med tanke på din vikt och längd. </p><p>Själv tror jag inte någon av skidorna du listat är något felköp, förutom k2 MB90C Har däremot inte testat allihopa i någon större utsträckning.</p><p></p><p>Mindbender 90C är en av de absolut sämsta skidorna jag någonsin testat, framförallt för något tyngre åkare. </p><p>Har polare som gillar den men då väger de betydligt mindre än vad jag gör, och du har några kilo på mig.</p><p></p><p>I och med att du skriver att du är nybörjare så fungerar kanske MB90C för dig nu. Men om någon säsong tvivlar jag på det. </p><p></p><p>Salomon QST, Fischer Ranger och Blizzard Rustler är tre modeller som allihopa står på min lista över eventuella skidköp till nästa vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OliverAa, post: 1318402, member: 183881"] Jag tycker definitivt att du ska våga på dog en skida som är 180+, med tanke på din vikt och längd. Själv tror jag inte någon av skidorna du listat är något felköp, förutom k2 MB90C Har däremot inte testat allihopa i någon större utsträckning. Mindbender 90C är en av de absolut sämsta skidorna jag någonsin testat, framförallt för något tyngre åkare. Har polare som gillar den men då väger de betydligt mindre än vad jag gör, och du har några kilo på mig. I och med att du skriver att du är nybörjare så fungerar kanske MB90C för dig nu. Men om någon säsong tvivlar jag på det. Salomon QST, Fischer Ranger och Blizzard Rustler är tre modeller som allihopa står på min lista över eventuella skidköp till nästa vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd allmountainskidor att växa med (185cm 100kg)
Tillbaka
Topp