Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd - Allround rocker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 835416" data-attributes="member: 101593"><p>Born to drop är bredare än 139mm fram (men skärningen slutar vid 139) och jag skulle lätt valt den före S7 då jag testat S7 och inte gilllade den. BTD är definitivt styvare än S7 också, har flexindex på 66565 (tror jag, ska kolla exakt när jag kommer hem.) BentChetler är nog rolig som skogsåkningsskida men med risk för att den kommer ha samma svagheter som EP Pro även om jag tror den är lite styvare än EP:n (vad är inte det?). </p><p>Har inte testat BTD , bara klämt på den men testat Bent Chetler och S7 under några åk.</p><p></p><p>Salomon Rocker tro jag är alldeles för stor och klumpig, vänta på Rocker2 isåfall. </p><p></p><p>Moment Night Train har jag bara testat ett kort åk och den kändes inte för mjuk iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 835416, member: 101593"] Born to drop är bredare än 139mm fram (men skärningen slutar vid 139) och jag skulle lätt valt den före S7 då jag testat S7 och inte gilllade den. BTD är definitivt styvare än S7 också, har flexindex på 66565 (tror jag, ska kolla exakt när jag kommer hem.) BentChetler är nog rolig som skogsåkningsskida men med risk för att den kommer ha samma svagheter som EP Pro även om jag tror den är lite styvare än EP:n (vad är inte det?). Har inte testat BTD , bara klämt på den men testat Bent Chetler och S7 under några åk. Salomon Rocker tro jag är alldeles för stor och klumpig, vänta på Rocker2 isåfall. Moment Night Train har jag bara testat ett kort åk och den kändes inte för mjuk iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd - Allround rocker
Tillbaka
Topp