Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd - Allround rocker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 837055" data-attributes="member: 49358"><p>På bilden är det inte mina bibbys utan ett par som jag skulle frakta från a till b. </p><p>Mina är 190 varianten och jag har monterat de på strecket som är -5cm från mitten. Testade en del innan jag bestämde mig och jag är mycket nöjd.</p><p>Med bibbyn kommer jag köra all typ av åkning. Puder, pist, tura, lite park och tävlingar. Jag har en relativt lekfull åkstil men gillar att skidorna pallar med fart och uppkört, att de har låg svingvikt och upplevs ok dämpade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 837055, member: 49358"] På bilden är det inte mina bibbys utan ett par som jag skulle frakta från a till b. Mina är 190 varianten och jag har monterat de på strecket som är -5cm från mitten. Testade en del innan jag bestämde mig och jag är mycket nöjd. Med bibbyn kommer jag köra all typ av åkning. Puder, pist, tura, lite park och tävlingar. Jag har en relativt lekfull åkstil men gillar att skidorna pallar med fart och uppkört, att de har låg svingvikt och upplevs ok dämpade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd - Allround rocker
Tillbaka
Topp