Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd av skidor för kortväxt tonåring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Halvsmurfen" data-source="post: 1202327" data-attributes="member: 144956"><p>Black Crows Magnis. När jag snabbgooglade på längder såg jag att det fanns en flickversion (Birdie) också, samt att det är rea på Alpingraraget. Mina grabbar har kört dessa ungdomsskidor två år. De är lättåkta men kanske lite mjuka för lite ädre grabbar som kör hårt men för er blir de nog perfekta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Halvsmurfen, post: 1202327, member: 144956"] Black Crows Magnis. När jag snabbgooglade på längder såg jag att det fanns en flickversion (Birdie) också, samt att det är rea på Alpingraraget. Mina grabbar har kört dessa ungdomsskidor två år. De är lättåkta men kanske lite mjuka för lite ädre grabbar som kör hårt men för er blir de nog perfekta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd av skidor för kortväxt tonåring
Tillbaka
Topp