Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpråd bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nostar" data-source="post: 1096751" data-attributes="member: 43737"><p>Hej!</p><p></p><p>Som vanligt när du skriver här så är det väldigt informativ och bra läsning. Det jag dock blir lite fundersam på är varför du inte nämner Look Pivot14 ? Själv åker jag med dessa bindningar och kan åka de med lägre DIN än tillexempel mina Salomon Guardian 16 på liknande skidor med samma pjäxor.</p><p></p><p>Skulle inte de kunna vara ett bra val ? Dessutom har de underbart låg ståhöjd.</p><p></p><p>Med vänlig hälsning !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nostar, post: 1096751, member: 43737"] Hej! Som vanligt när du skriver här så är det väldigt informativ och bra läsning. Det jag dock blir lite fundersam på är varför du inte nämner Look Pivot14 ? Själv åker jag med dessa bindningar och kan åka de med lägre DIN än tillexempel mina Salomon Guardian 16 på liknande skidor med samma pjäxor. Skulle inte de kunna vara ett bra val ? Dessutom har de underbart låg ståhöjd. Med vänlig hälsning ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpråd bindningar
Tillbaka
Topp