Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd Bräda/bindningar/boots erfaren åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 999447" data-attributes="member: 80557"><p>Burton Ion är en supersko och 10.5 sitter prima i Cartel Medium som ocksa är en nice bindning! </p><p>Mitt huvve är ur drift idag men jag har för mig att det är 9.5 Ion jag har i medium nu, och tidigare har jag haft Ion 10 och Ion och Kicker 10.5 i medium. jag har provat nike ites ocksa, som var asnice, men den gick nästan ett steg för langt mot styvhet...</p><p></p><p>But beware, Cartel är ju en relativt styv bindning, och Ion en styv sko sa Ion ger inte direkt nagot utrymme för att pressa eller megatweaka. Men det man förlorar där vinner man ju i kraft och snabb respons.</p><p></p><p>Vet inte vad du menar med olika typer av X? jag kör custom x 58 pa 74-77 kilo... det är rätt längd för mig, men jämfört för nagra ar sen när jag var nagra kilo lättare, plus att jag upplever det som att den blivit mjukare med aren, är det absolut inte den styving det var för nagra ar sen... (som jämf för känndes x58 styv och jag hade forum destroyer 58 som mjukare, nu känns känns x58 ungefär mitt emellan den förra setuppen)..</p><p></p><p>om man orkade ta reda pa vad det är för bräda mcmorris kör vore det ju intressant iof att prova den... den funkar ju uppenbarligen bra till allt den med... custom flying v? process flying v? men det blir ju allt mjukare...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 999447, member: 80557"] Burton Ion är en supersko och 10.5 sitter prima i Cartel Medium som ocksa är en nice bindning! Mitt huvve är ur drift idag men jag har för mig att det är 9.5 Ion jag har i medium nu, och tidigare har jag haft Ion 10 och Ion och Kicker 10.5 i medium. jag har provat nike ites ocksa, som var asnice, men den gick nästan ett steg för langt mot styvhet... But beware, Cartel är ju en relativt styv bindning, och Ion en styv sko sa Ion ger inte direkt nagot utrymme för att pressa eller megatweaka. Men det man förlorar där vinner man ju i kraft och snabb respons. Vet inte vad du menar med olika typer av X? jag kör custom x 58 pa 74-77 kilo... det är rätt längd för mig, men jämfört för nagra ar sen när jag var nagra kilo lättare, plus att jag upplever det som att den blivit mjukare med aren, är det absolut inte den styving det var för nagra ar sen... (som jämf för känndes x58 styv och jag hade forum destroyer 58 som mjukare, nu känns känns x58 ungefär mitt emellan den förra setuppen).. om man orkade ta reda pa vad det är för bräda mcmorris kör vore det ju intressant iof att prova den... den funkar ju uppenbarligen bra till allt den med... custom flying v? process flying v? men det blir ju allt mjukare... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd Bräda/bindningar/boots erfaren åkare
Tillbaka
Topp