Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
KÖPRÅD bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sofia_4" data-source="post: 847182" data-attributes="member: 120277"><p>Tack för alla svaren!</p><p>Jag har åkt en del i parken, men vill som sagt utvecklas betydligt mycket mer, jag åker upp till fjällen 2-3 veckor per år. Och sedan blir det lite åkning i hammarbybacken i Sthlm om det finns tid över. </p><p>Så det är ingen som tycker att Haze brädan verkar bra? Det står ju att den ska vara väldigt mjuk och flexig. Som ni säger så tkr ni att 156 och 158 verkar för långt? När man jibbar så ska man väl ha en bräda mellan 155 till 160? Eller har jag fel? Jag gillar också att ha mkt fart i backen med sköna svängar, så jag kör inte bara i parken. Men vill som sagt ha en park bräda. och inte "all terain". </p><p></p><p>Men bindningarna då? Hur många "grader" ska man ställa de på för att få med rätt kraft när man gör 180 osv? har hört att det ska vara 15. Vad kör ni med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sofia_4, post: 847182, member: 120277"] Tack för alla svaren! Jag har åkt en del i parken, men vill som sagt utvecklas betydligt mycket mer, jag åker upp till fjällen 2-3 veckor per år. Och sedan blir det lite åkning i hammarbybacken i Sthlm om det finns tid över. Så det är ingen som tycker att Haze brädan verkar bra? Det står ju att den ska vara väldigt mjuk och flexig. Som ni säger så tkr ni att 156 och 158 verkar för långt? När man jibbar så ska man väl ha en bräda mellan 155 till 160? Eller har jag fel? Jag gillar också att ha mkt fart i backen med sköna svängar, så jag kör inte bara i parken. Men vill som sagt ha en park bräda. och inte "all terain". Men bindningarna då? Hur många "grader" ska man ställa de på för att få med rätt kraft när man gör 180 osv? har hört att det ska vara 15. Vad kör ni med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
KÖPRÅD bräda
Tillbaka
Topp