Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd - Comeback
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1274127" data-attributes="member: 176039"><p>jag har lite samma historia som dig. Och i mitt fall satt nog inte skidåkningen alla kvar i ryggen då jag började med skidor igen efter 30. </p><p>De råd jag kan ge; ja satsa på skorna, gällande butiker i stockholm har andra bättre koll. men knappast behöver du formgjuta om du inte har extrema problem</p><p> skidorna kan du köpa nått standard från xxl ( billigt) å sen uppgradera dig efter nått år. Eller så hyr du dem, beroende på om åkdagarna är 2 eller 15 i året.</p><p></p><p>Sen på den punkt jag felade: hur svår kan de vara att åka skidor; jag har ju kunnat o ganska bra dessutom. träna lite å sen tar du lektioner.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1274127, member: 176039"] jag har lite samma historia som dig. Och i mitt fall satt nog inte skidåkningen alla kvar i ryggen då jag började med skidor igen efter 30. De råd jag kan ge; ja satsa på skorna, gällande butiker i stockholm har andra bättre koll. men knappast behöver du formgjuta om du inte har extrema problem skidorna kan du köpa nått standard från xxl ( billigt) å sen uppgradera dig efter nått år. Eller så hyr du dem, beroende på om åkdagarna är 2 eller 15 i året. Sen på den punkt jag felade: hur svår kan de vara att åka skidor; jag har ju kunnat o ganska bra dessutom. träna lite å sen tar du lektioner. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd - Comeback
Tillbaka
Topp