Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd; Extrem PT 85 eller Völkl Kendo eller Völkl RTM 84 eller något helt annat.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cool-Hinken" data-source="post: 1067018" data-attributes="member: 156046"><p>Hej,</p><p></p><p>jag är en medelgod åkare, 180 cm och väger ca 80 kg. Har ett par Racetiger som funkar bra och jag gärna åker på när det är nypistat. Skulle vilja ha ett par allroundskidor som framförallt funkar fint och är förlåtande uppkörda eftermiddagar och slaskiga vårdagar. Hamnar sällan offpist, men vill inte heller ha ett par skidor som är för lika mina Racetiger.</p><p></p><p>Har funderat på någon av ovan nämnda skidor, Extrem PT 84 eller Völkl Kedon, 170 cm eller möjligen en annan skida, kanske ngt mindre styv; Völkl RTM 84 (?). </p><p></p><p>Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cool-Hinken, post: 1067018, member: 156046"] Hej, jag är en medelgod åkare, 180 cm och väger ca 80 kg. Har ett par Racetiger som funkar bra och jag gärna åker på när det är nypistat. Skulle vilja ha ett par allroundskidor som framförallt funkar fint och är förlåtande uppkörda eftermiddagar och slaskiga vårdagar. Hamnar sällan offpist, men vill inte heller ha ett par skidor som är för lika mina Racetiger. Har funderat på någon av ovan nämnda skidor, Extrem PT 84 eller Völkl Kedon, 170 cm eller möjligen en annan skida, kanske ngt mindre styv; Völkl RTM 84 (?). Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd; Extrem PT 85 eller Völkl Kendo eller Völkl RTM 84 eller något helt annat.
Tillbaka
Topp