Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köpråd - Första skidpaketet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iamjonas" data-source="post: 934863" data-attributes="member: 131132"><p>Hallå alla åkare!</p><p></p><p>Har ett litet dilemma, jag är ute efter ett komplett skidpaket, skidor pjäxor och stavar! Jag har åkt ca 14-20 dagar om året i 21 års tid med en snowboard paus mellan 11-18 års ålder, men har sedan 7 år tillbaka hyrt skidor vilket har fungerat. Men nu vill jag ha eget då jag åker allt mer och hyran blir dyr.</p><p></p><p>Jag anser mig själv som en duktig åkare. Åker mest "freeride" i pist och utanför pisten men även lite park som jag vill bli bättre på.</p><p></p><p>Det som jag kikat in än så länge är följande.</p><p></p><p>-<a href="http://www.lannasport.se/sv/articles/1.3041.544064/ar7-1112" target="_blank">Armada AR7</a></p><p>-<a href="http://www.lannasport.se/sv/articles/1.2504.469426/shogun-1011" target="_blank">Salomon shogun</a></p><p></p><p>Samt stavar vilket inte har någon större betydelse. </p><p></p><p>Vad är för/nackdelar med dessa skidor och pjäxor, är det en bra kombo, för detta pris?</p><p></p><p>Om ingen har invändningar så slår jag till på detta ikväll eller imorgon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iamjonas, post: 934863, member: 131132"] Hallå alla åkare! Har ett litet dilemma, jag är ute efter ett komplett skidpaket, skidor pjäxor och stavar! Jag har åkt ca 14-20 dagar om året i 21 års tid med en snowboard paus mellan 11-18 års ålder, men har sedan 7 år tillbaka hyrt skidor vilket har fungerat. Men nu vill jag ha eget då jag åker allt mer och hyran blir dyr. Jag anser mig själv som en duktig åkare. Åker mest "freeride" i pist och utanför pisten men även lite park som jag vill bli bättre på. Det som jag kikat in än så länge är följande. -[url=http://www.lannasport.se/sv/articles/1.3041.544064/ar7-1112]Armada AR7[/url] -[url=http://www.lannasport.se/sv/articles/1.2504.469426/shogun-1011]Salomon shogun[/url] Samt stavar vilket inte har någon större betydelse. Vad är för/nackdelar med dessa skidor och pjäxor, är det en bra kombo, för detta pris? Om ingen har invändningar så slår jag till på detta ikväll eller imorgon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köpråd - Första skidpaketet
Tillbaka
Topp