Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd inför kommande säsong
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 976545" data-attributes="member: 46762"><p>Jag hoppas verkligen inte att du drar min annons på 2012'an över denna kam?! Mina har dels en väldigt dyr bindning och är helt nypreppade och handslipade (Länna tar nog minst 200:- för det...)</p><p></p><p>2012'an är en grym allroundskida, klart underskattat konstruktioner med bra mix av stabilitet, pop och lekfullhet som ju twinrockern ger. Få skidor med twinrocker ger den stabiliteten som 2012'an har. Sen är även Line Chronic en bra allroundskida, men den är ju betydligt svårare att hitta bra pris på. Självklart finns det ju många flera fina modeller, men då är man verkligen ute efter ngt specifikt och priser rinner iväg!</p><p></p><p>Om Länna säljer den med STH12 <strong>Driver</strong>-bindningen och de faktiskt har den längd du behöver (de har ju inte 179) är det en helt okej deal. Om de säljer den med den enklare "vanliga" STH12 är det inte riktigt lika attraktivt. Sport-Conrad tar 4600:- för årets Rocker92 (samma skida) med STH12 Driver.</p><p></p><p>Hur lång är du och hur mycket väger du? Vi vet ju ungefär hur du vill åka, men hur mycket har du åkt/hur skicklig är du och var brukar du åka? Om du undrar mer om 2012'an/Rocker92 så är det bara att fråga på!</p><p></p><p>Ang. Punxen är det en ren parkskida och den FFG14-bindningen är inte en modell med Driver-tå och jag tycker inte riktigt den är värd de 3600:-.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 976545, member: 46762"] Jag hoppas verkligen inte att du drar min annons på 2012'an över denna kam?! Mina har dels en väldigt dyr bindning och är helt nypreppade och handslipade (Länna tar nog minst 200:- för det...) 2012'an är en grym allroundskida, klart underskattat konstruktioner med bra mix av stabilitet, pop och lekfullhet som ju twinrockern ger. Få skidor med twinrocker ger den stabiliteten som 2012'an har. Sen är även Line Chronic en bra allroundskida, men den är ju betydligt svårare att hitta bra pris på. Självklart finns det ju många flera fina modeller, men då är man verkligen ute efter ngt specifikt och priser rinner iväg! Om Länna säljer den med STH12 [b]Driver[/b]-bindningen och de faktiskt har den längd du behöver (de har ju inte 179) är det en helt okej deal. Om de säljer den med den enklare "vanliga" STH12 är det inte riktigt lika attraktivt. Sport-Conrad tar 4600:- för årets Rocker92 (samma skida) med STH12 Driver. Hur lång är du och hur mycket väger du? Vi vet ju ungefär hur du vill åka, men hur mycket har du åkt/hur skicklig är du och var brukar du åka? Om du undrar mer om 2012'an/Rocker92 så är det bara att fråga på! Ang. Punxen är det en ren parkskida och den FFG14-bindningen är inte en modell med Driver-tå och jag tycker inte riktigt den är värd de 3600:-. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd inför kommande säsong
Tillbaka
Topp