Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
köpråd - lekfulla skogsskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 963477" data-attributes="member: 1008"><p>Obsethed försvinner och blir SideSeth, jättebra skida men inte det du söker. Hos K2 blir det istället Pettitor du ska kolla på.</p><p>Shogun är som sagt var ingen bc-jibber direkt, snarare en halvcharger. Snarare Rocker 2 122 isf.</p><p></p><p>Opus och SFB är underbara skidor från Line, ganska mjuka båda två.</p><p></p><p>JJ har alldeles för kort svängradie enligt mig, gör dom väldigt nervösa i många situationer.</p><p></p><p>Jag åkte en vecka på nya Blizzard GunSmoke i våras, helt underbara skidor. Bland det absolut roligaste jag åkt på. Riktigt mjuka, men ingen nudelkänsla under foten. Bara lekfulla.</p><p></p><p>Moment har ett par värda att nämna också, jag har alltid älskar Bibby Pro hos dom.</p><p></p><p>Bindningsmässigt borde du ha någorlunda koll på själv om du har tävlat?</p><p>Annars så har Salomon STH 16, Steel 16, Marker har Jester och Jester Pro etc etc. De flesta 15-16-dinare är bra nu för tiden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 963477, member: 1008"] Obsethed försvinner och blir SideSeth, jättebra skida men inte det du söker. Hos K2 blir det istället Pettitor du ska kolla på. Shogun är som sagt var ingen bc-jibber direkt, snarare en halvcharger. Snarare Rocker 2 122 isf. Opus och SFB är underbara skidor från Line, ganska mjuka båda två. JJ har alldeles för kort svängradie enligt mig, gör dom väldigt nervösa i många situationer. Jag åkte en vecka på nya Blizzard GunSmoke i våras, helt underbara skidor. Bland det absolut roligaste jag åkt på. Riktigt mjuka, men ingen nudelkänsla under foten. Bara lekfulla. Moment har ett par värda att nämna också, jag har alltid älskar Bibby Pro hos dom. Bindningsmässigt borde du ha någorlunda koll på själv om du har tävlat? Annars så har Salomon STH 16, Steel 16, Marker har Jester och Jester Pro etc etc. De flesta 15-16-dinare är bra nu för tiden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
köpråd - lekfulla skogsskidor
Tillbaka
Topp