Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd Lib-tech
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viktoor" data-source="post: 830036" data-attributes="member: 28556"><p>Jag tror du är helt rätt ute med TRS. Apan är ju typ en big-guy´s version av TRSen så den blir nog onödigt stor och styv om du inte är större än det du skriver. TRS 157 skulle jag valt men jag väger 5kg mindre och kör inte skitfort på is heller. Men kolla med bootsen för det är nog på gränsen om du är allergisk mot lite drag. Men jag skulle nog föredragit mer häv från tå och häl om det är isig pist som gäller. Magne-Traction är bra, större vågor är bättre på hårt ser jag det som.</p><p></p><p>Edit: Annars Gnu Altered Genetics, fin och dyr.</p><p>Glömde Billy Goat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viktoor, post: 830036, member: 28556"] Jag tror du är helt rätt ute med TRS. Apan är ju typ en big-guy´s version av TRSen så den blir nog onödigt stor och styv om du inte är större än det du skriver. TRS 157 skulle jag valt men jag väger 5kg mindre och kör inte skitfort på is heller. Men kolla med bootsen för det är nog på gränsen om du är allergisk mot lite drag. Men jag skulle nog föredragit mer häv från tå och häl om det är isig pist som gäller. Magne-Traction är bra, större vågor är bättre på hårt ser jag det som. Edit: Annars Gnu Altered Genetics, fin och dyr. Glömde Billy Goat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd Lib-tech
Tillbaka
Topp