Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd med annan inriktning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ElloK" data-source="post: 1078380" data-attributes="member: 160040"><p>Tack för svar. De skidor du beskriver tycker jag är mer av det jag skulle kalla offpist. Säger kanske mer om mig än om skidorna. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":-)" title="Smile :-)" data-smilie="1"data-shortname=":-)" /> Har i alla år hyrt skidor utan att kunna ett smack, och har märkt att vissa kan man åka helt obehindrat med när det är lite lös snö medan jag har klart svårt med andra. Har dock inte åkt på så breda som 105-110 mer än ngn enstaka gång. Måste nog testa ett par sådana - helst så lättåkta som möjligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ElloK, post: 1078380, member: 160040"] Tack för svar. De skidor du beskriver tycker jag är mer av det jag skulle kalla offpist. Säger kanske mer om mig än om skidorna. :-) Har i alla år hyrt skidor utan att kunna ett smack, och har märkt att vissa kan man åka helt obehindrat med när det är lite lös snö medan jag har klart svårt med andra. Har dock inte åkt på så breda som 105-110 mer än ngn enstaka gång. Måste nog testa ett par sådana - helst så lättåkta som möjligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd med annan inriktning
Tillbaka
Topp