Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd med annan inriktning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1078392" data-attributes="member: 155279"><p>Det tror jag absolut, du kommer vilja ta dig ut!</p><p>Offpist är inte alls svårt med midjebredden vi tipsar om här, man lär sig mycket snabbare än att ta bra carvingsvängar och bra åkteknik i pisten. Du behöver inte oroa dig om att vara dålig, du kommer lära dig snabbt och crashar du så gör det inte ont ändå <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60e.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":cool:" title="Cool :cool:" data-smilie="6"data-shortname=":cool:" /></p><p>Du kommer ha galet kul utanför pisten med ett par allmountainskidor, såpass roligt att det är det roligaste du gör på hela året. :lol: Underskatta de inte i pisten heller, där kan man köra på mer än vad man vågar ändå.</p><p></p><p>Dessutom anser jag att bredare skidor fungerar bättre i dåligt preparerade pister, eller på eftermiddagarna då puckelpisterna bildas, dvs roligare med småbarnen ändå!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1078392, member: 155279"] Det tror jag absolut, du kommer vilja ta dig ut! Offpist är inte alls svårt med midjebredden vi tipsar om här, man lär sig mycket snabbare än att ta bra carvingsvängar och bra åkteknik i pisten. Du behöver inte oroa dig om att vara dålig, du kommer lära dig snabbt och crashar du så gör det inte ont ändå :cool: Du kommer ha galet kul utanför pisten med ett par allmountainskidor, såpass roligt att det är det roligaste du gör på hela året. :lol: Underskatta de inte i pisten heller, där kan man köra på mer än vad man vågar ändå. Dessutom anser jag att bredare skidor fungerar bättre i dåligt preparerade pister, eller på eftermiddagarna då puckelpisterna bildas, dvs roligare med småbarnen ändå! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd med annan inriktning
Tillbaka
Topp