Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd med annan inriktning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1078649" data-attributes="member: 138899"><p>För att få någon känsla för det du åker på så behöver du några åk på varje par. Jag tycker själv att dom där testhelgera mer är för att det är kul än att få en känsla</p><p>Man åker in sig på det mesta i skidväg efter nån dag. Men fokusera på Max tre fyra par, åk samma par vid ett par tillfällen under dagen. </p><p>Man brukar inte vara i topptrim direkt på försäsongen. </p><p>Och satsar du på kvantitet lär du bara bli än mer rådvill.</p><p>Eller köp ett par Soul 7, eller smalare Sin 7 dom lär funka bra båda två </p><p></p><p></p><p>/GC</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1078649, member: 138899"] För att få någon känsla för det du åker på så behöver du några åk på varje par. Jag tycker själv att dom där testhelgera mer är för att det är kul än att få en känsla Man åker in sig på det mesta i skidväg efter nån dag. Men fokusera på Max tre fyra par, åk samma par vid ett par tillfällen under dagen. Man brukar inte vara i topptrim direkt på försäsongen. Och satsar du på kvantitet lär du bara bli än mer rådvill. Eller köp ett par Soul 7, eller smalare Sin 7 dom lär funka bra båda två /GC [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd med annan inriktning
Tillbaka
Topp