Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd på snowboards jag hittat!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1136736" data-attributes="member: 140003"><p>Så du är ute efter en bräda som kan göra allt antar jag?</p><p>Finns hur många brädor som helst som passar in i din beskrivning. </p><p>Din vikt spelar också en stor roll hur en bräda kommer kännas att åka på. </p><p>Camber, rocker eller en blandning?</p><p>Direktionel eller twin?</p><p>Styv eller mjukare?</p><p>Av de brädor du har listat skulle stryka Flagshipen direkt om tanken är att åka park. Är en styv bräda för överljudsfarter i pist och puder. </p><p>Om du nu vill åka fort i pist är nog Custom X ett bättre alternativ än den vanliga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1136736, member: 140003"] Så du är ute efter en bräda som kan göra allt antar jag? Finns hur många brädor som helst som passar in i din beskrivning. Din vikt spelar också en stor roll hur en bräda kommer kännas att åka på. Camber, rocker eller en blandning? Direktionel eller twin? Styv eller mjukare? Av de brädor du har listat skulle stryka Flagshipen direkt om tanken är att åka park. Är en styv bräda för överljudsfarter i pist och puder. Om du nu vill åka fort i pist är nog Custom X ett bättre alternativ än den vanliga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd på snowboards jag hittat!
Tillbaka
Topp