Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd parkbräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 850332" data-attributes="member: 80557"><p>Oj, tyvärr inga brädor jag kunde säga nagot om :=D Lite andra trix:</p><p></p><p>Hur stora fötter - behövs wide verkligen? </p><p>Hur tung - är 158-159 tillräckligt? (jag har 158cm pa 72kg/185cm.. 155-156 var alltid för kort för mig)</p><p>Funderat pa den klassiska skäjt banaunen ocksa? Eller just nu populära/omtyckta/omtalade som bland annat Stepchild och Forum? </p><p>Eller du vill ha camber? Om du vill ha camber - kolla Forum Destroyer (jag tipsar avsiktligt inte om Destroyern med Chillydog (reverse camber)- den e skum).</p><p></p><p>DC brädan verkar omtyckt just nu.</p><p></p><p>Kolla:</p><p>2011 King of Jib Snowboard Review Part 1 </p><p>[MEDIA=youtube]fwdtotVmJG4[/MEDIA]</p><p>2011 King of Jib Snowboard Review Part 2 </p><p>[MEDIA=youtube]mN1rp1saGRE[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 850332, member: 80557"] Oj, tyvärr inga brädor jag kunde säga nagot om :=D Lite andra trix: Hur stora fötter - behövs wide verkligen? Hur tung - är 158-159 tillräckligt? (jag har 158cm pa 72kg/185cm.. 155-156 var alltid för kort för mig) Funderat pa den klassiska skäjt banaunen ocksa? Eller just nu populära/omtyckta/omtalade som bland annat Stepchild och Forum? Eller du vill ha camber? Om du vill ha camber - kolla Forum Destroyer (jag tipsar avsiktligt inte om Destroyern med Chillydog (reverse camber)- den e skum). DC brädan verkar omtyckt just nu. Kolla: 2011 King of Jib Snowboard Review Part 1 [MEDIA=youtube]fwdtotVmJG4[/MEDIA] 2011 King of Jib Snowboard Review Part 2 [MEDIA=youtube]mN1rp1saGRE[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd parkbräda
Tillbaka
Topp