Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Pist / All mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viiggan" data-source="post: 1197781" data-attributes="member: 171192"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Jag sitter lite i samma situation och letar också ett par allmountains. </p><p></p><p>Jag äger idag ett par Atomic vantage 90 Cti 184. Dock anser jag att dessa är lite väl tuffa för mig. Jag har provat på en väns Völkl Aura 94 170 långa och de är riktigt trevliga att åka på. </p><p>Då Aura är en modell som inte riktigt verkar gå att få tag på är jag sugen på något liknande som har samma lekfulla egenskaper samt flyt i backen.</p><p></p><p>Jag är 185 lång på 90kg men dras ändå mot lite lättare och mjukare skidor. </p><p></p><p>Tacksam om någon har något tips på likande skida som skulle passa mig =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viiggan, post: 1197781, member: 171192"] Hejsan! Jag sitter lite i samma situation och letar också ett par allmountains. Jag äger idag ett par Atomic vantage 90 Cti 184. Dock anser jag att dessa är lite väl tuffa för mig. Jag har provat på en väns Völkl Aura 94 170 långa och de är riktigt trevliga att åka på. Då Aura är en modell som inte riktigt verkar gå att få tag på är jag sugen på något liknande som har samma lekfulla egenskaper samt flyt i backen. Jag är 185 lång på 90kg men dras ändå mot lite lättare och mjukare skidor. Tacksam om någon har något tips på likande skida som skulle passa mig =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Pist / All mountain
Tillbaka
Topp