Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Pist / All mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1197901" data-attributes="member: 29440"><p>172 låter kort med tanke på din längd och vikt. Skulle helt klart gå upp i längd om du även vill ha lite flyt i lössnö.</p><p>Jag har SD 104 i 186cm och väger 82kg på 182cm. Det är ingen metall i Line SD men de är hyfsat styva ändå och carvar riktigt bra i hård pist. Använder man skidan på rätt sätt med bra teknik så ger den grymt mycket tillbaka. En av de roligare skidor jag har haft i den bredden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1197901, member: 29440"] 172 låter kort med tanke på din längd och vikt. Skulle helt klart gå upp i längd om du även vill ha lite flyt i lössnö. Jag har SD 104 i 186cm och väger 82kg på 182cm. Det är ingen metall i Line SD men de är hyfsat styva ändå och carvar riktigt bra i hård pist. Använder man skidan på rätt sätt med bra teknik så ger den grymt mycket tillbaka. En av de roligare skidor jag har haft i den bredden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Pist / All mountain
Tillbaka
Topp