Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Pist / All mountain
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1198553" data-attributes="member: 138899"><p>Brännande lårmuskler är väl målet efter en skiddag? Jag har då gått ut efter lunch och satt på mig Head Cyclic 115 för att bara lattjat runt i snöhögarana med brännande lårmuskler och en hemsk natt med kittlande ben som följd. Men även inne på mitt 58-e år så är det jäkligt kul. Man blir minst 30 år yngre, men med rätt grejer under pjäxorna, byter förövrigt pjäxor till ett par mjukare när lekskidorna skall trakteras, så är är det bara roligare för varje år.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1198553, member: 138899"] Brännande lårmuskler är väl målet efter en skiddag? Jag har då gått ut efter lunch och satt på mig Head Cyclic 115 för att bara lattjat runt i snöhögarana med brännande lårmuskler och en hemsk natt med kittlande ben som följd. Men även inne på mitt 58-e år så är det jäkligt kul. Man blir minst 30 år yngre, men med rätt grejer under pjäxorna, byter förövrigt pjäxor till ett par mjukare när lekskidorna skall trakteras, så är är det bara roligare för varje år. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd Pist / All mountain
Tillbaka
Topp