Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd pistskidor för en som vill åka aktivt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JM90" data-source="post: 1295416" data-attributes="member: 189577"><p>Kommer ej ha möjlighet att testa skidor innan köp dessvärre.</p><p></p><p>Har läst i oändlighet sista dagarna. Varit inne lite på motsvarigheten från Head och Salomon men faller tillbaka på Racetiger ändå.</p><p></p><p>Velar lite just nu om man ska välja SC eller SL samt 165 eller 170?</p><p></p><p>”Sova gott” känslan säger gå på SL direkt, annars är jag rädd för att känna ”tänk om”. Vet med mig i andra intressen att kompromissa aldrig är bra i långa loppet.</p><p></p><p>Priset på dessa verkar vara lika så det handlar mest om vad som passar mig. </p><p></p><p>Tanken är att ha dom länge och på sikt även komplettera med en skida som inte är lika snabbsvängd. Mina nuvarande RTM75 är jag trött på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JM90, post: 1295416, member: 189577"] Kommer ej ha möjlighet att testa skidor innan köp dessvärre. Har läst i oändlighet sista dagarna. Varit inne lite på motsvarigheten från Head och Salomon men faller tillbaka på Racetiger ändå. Velar lite just nu om man ska välja SC eller SL samt 165 eller 170? ”Sova gott” känslan säger gå på SL direkt, annars är jag rädd för att känna ”tänk om”. Vet med mig i andra intressen att kompromissa aldrig är bra i långa loppet. Priset på dessa verkar vara lika så det handlar mest om vad som passar mig. Tanken är att ha dom länge och på sikt även komplettera med en skida som inte är lika snabbsvängd. Mina nuvarande RTM75 är jag trött på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd pistskidor för en som vill åka aktivt
Tillbaka
Topp