Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd pistskidor för en som vill åka aktivt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1295571" data-attributes="member: 176039"><p>Lite sen på bollen här. Jag har ett par atomic race sl 12. Som några skrev ovan så behöver man ett par slalomskidor. Själv e jag mycket osäker på om det är dessa jag behöver. De åker nog mer takbox än backe…De brukar rastas ett par g/år då alla stjärnor står på rad sgs. Annars blir man mest lessen å innåtvänd. Har aktivt funderat göra mig av med dem då de är ”lite för häftiga” men visst då alla stjärnor är på rad e de underbara. Så de får väl åka takbox ett tag till… men du hade ju gjort ditt val! De blir säkert bra annars finns ju alltid köp o sälj</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1295571, member: 176039"] Lite sen på bollen här. Jag har ett par atomic race sl 12. Som några skrev ovan så behöver man ett par slalomskidor. Själv e jag mycket osäker på om det är dessa jag behöver. De åker nog mer takbox än backe…De brukar rastas ett par g/år då alla stjärnor står på rad sgs. Annars blir man mest lessen å innåtvänd. Har aktivt funderat göra mig av med dem då de är ”lite för häftiga” men visst då alla stjärnor är på rad e de underbara. Så de får väl åka takbox ett tag till… men du hade ju gjort ditt val! De blir säkert bra annars finns ju alltid köp o sälj [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd pistskidor för en som vill åka aktivt
Tillbaka
Topp