Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd: Redster, Peregrine - vapen till Sverige och Val Thorens
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OliverAa" data-source="post: 1330004" data-attributes="member: 183881"><p>Jag skulle inte säga att någon av skidorna i din lista är lekfulla, inte ens lite.</p><p></p><p>Med det sagt så är Völkl Peregrine 82 en skida som jag verkligen tycker om, passar alla pistförhållanden. Jag har tillochmed kvar ett par RTM (typ föregångaren till deacon (föregångaren till peregrine)).</p><p></p><p>Vill du ha något mer lekfullt så är ju QST som andra skriver om sjukt kul.</p><p></p><p>Nordica Enforcer om du är ute efter en skida som går på räls.</p><p></p><p>Faction Prodigy 2.0 (1.0 om du vill ha lite tightare) om du vill ha mer jibbighet med en lätt skida som fortfarande är relativt styv.</p><p></p><p>Själv har jag för närvarande Völkl Revolt 96 som daily driver men lite för mycket parkinriktad skida för att jag skulle kunna rekommendera den, även om jag absolut älskar den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OliverAa, post: 1330004, member: 183881"] Jag skulle inte säga att någon av skidorna i din lista är lekfulla, inte ens lite. Med det sagt så är Völkl Peregrine 82 en skida som jag verkligen tycker om, passar alla pistförhållanden. Jag har tillochmed kvar ett par RTM (typ föregångaren till deacon (föregångaren till peregrine)). Vill du ha något mer lekfullt så är ju QST som andra skriver om sjukt kul. Nordica Enforcer om du är ute efter en skida som går på räls. Faction Prodigy 2.0 (1.0 om du vill ha lite tightare) om du vill ha mer jibbighet med en lätt skida som fortfarande är relativt styv. Själv har jag för närvarande Völkl Revolt 96 som daily driver men lite för mycket parkinriktad skida för att jag skulle kunna rekommendera den, även om jag absolut älskar den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpråd: Redster, Peregrine - vapen till Sverige och Val Thorens
Tillbaka
Topp