Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd snowboard 174cm 65kg, god åkare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="buhu" data-source="post: 996726" data-attributes="member: 131792"><p>Det är ju fel att bara gå efter ett märke specifikt. Jag skulle vilja ha en Burton men är även öppen för andra förslag, kom med andra märken också. Jag går att övertyga.</p><p></p><p>Jag är en mycket all-around åkare. Men vi kan nog utesluta parken. Visst jag kommer testa parken men jag kommer inte hänga där speciellt mycket. Jag kommer inte heller vara den åkare som gör trix men snurr utan tänker jag hoppa kommer jag vilja hoppa långa/höga hopp med högst någon grabb, eventuellt någon 180 på sin höjd. Gillade att hoppa högt och långt när jag var i mitt esse.</p><p></p><p>Om vi skulle gå efter dina alternativ så lutar min åkning mest mot "åka fort i pisten". Jag tycker det är kul och ta ut svängarna. Jag gillar att åka ut i puder och off-pist men på backarna jag åker finns det inte så mycket sådant.</p><p></p><p></p><p>"Är det jätteviktigt med bra, surfigt puderflyt eller räcker det med okej?" Det räcker med okej</p><p></p><p></p><p>Tacksam för att du tar dig tid och hjälper en. </p><p></p><p></p><p>Ja jag är rädd för det. Om ni har något förslag på bindningar tillsammans med min åkstil så får ni gärna tipsa det också om Flux bindningarna blir för stora.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="buhu, post: 996726, member: 131792"] Det är ju fel att bara gå efter ett märke specifikt. Jag skulle vilja ha en Burton men är även öppen för andra förslag, kom med andra märken också. Jag går att övertyga. Jag är en mycket all-around åkare. Men vi kan nog utesluta parken. Visst jag kommer testa parken men jag kommer inte hänga där speciellt mycket. Jag kommer inte heller vara den åkare som gör trix men snurr utan tänker jag hoppa kommer jag vilja hoppa långa/höga hopp med högst någon grabb, eventuellt någon 180 på sin höjd. Gillade att hoppa högt och långt när jag var i mitt esse. Om vi skulle gå efter dina alternativ så lutar min åkning mest mot "åka fort i pisten". Jag tycker det är kul och ta ut svängarna. Jag gillar att åka ut i puder och off-pist men på backarna jag åker finns det inte så mycket sådant. "Är det jätteviktigt med bra, surfigt puderflyt eller räcker det med okej?" Det räcker med okej Tacksam för att du tar dig tid och hjälper en. Ja jag är rädd för det. Om ni har något förslag på bindningar tillsammans med min åkstil så får ni gärna tipsa det också om Flux bindningarna blir för stora. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd snowboard 174cm 65kg, god åkare
Tillbaka
Topp