Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd, Snowboard och bindningar max 5000:-
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zbeedy" data-source="post: 990931" data-attributes="member: 138377"><p>Hej! Ska till fjällen och framöver och tänkte passa på att investera i ny bräda. Har ett par Burton Moto boots och bindningarna behöver alltså passa dessa.</p><p></p><p><strong>Längd</strong>: 188cm</p><p><strong>Vikt:</strong> 87kg</p><p><strong>Boots:</strong> Burton Moto storlek 44- Us10</p><p><strong>Erfarenhet:</strong> Har åkt sedan 8 års åldern, är nu 25. Har dock inte åkt så mycket de senaste 5åren har åkt på någon dålig hyrbräda i lokala backar. Skulle säga själv att jag är medelgod åkare. </p><p><strong>Vart:</strong> Är aldrig i parken eller hoppar. Håller mig till pisten men tillbringar den mesta tiden i puder bland fjällbjörkar.</p><p></p><p><strong>Hur ofta</strong>: Som sagt har jag inte åkt något alls nästan de senaste åren, men hade tänkt ändra på det med nya grejer. Realistiskt kanske jag kommer åka sammanlagt 20dagar om året, därför vill jag inte lägga mer än 5000kr.</p><p></p><p><strong>Tidigare utrustning:</strong> Har tidigare haft min gamla trotjänare som jag har haft sedan 12 årsåldern en crazycreek 152w bräda. Alldeles för kort nu.</p><p></p><p>Tackar ödmjukast för tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zbeedy, post: 990931, member: 138377"] Hej! Ska till fjällen och framöver och tänkte passa på att investera i ny bräda. Har ett par Burton Moto boots och bindningarna behöver alltså passa dessa. [b]Längd[/b]: 188cm [b]Vikt:[/b] 87kg [b]Boots:[/b] Burton Moto storlek 44- Us10 [b]Erfarenhet:[/b] Har åkt sedan 8 års åldern, är nu 25. Har dock inte åkt så mycket de senaste 5åren har åkt på någon dålig hyrbräda i lokala backar. Skulle säga själv att jag är medelgod åkare. [b]Vart:[/b] Är aldrig i parken eller hoppar. Håller mig till pisten men tillbringar den mesta tiden i puder bland fjällbjörkar. [b]Hur ofta[/b]: Som sagt har jag inte åkt något alls nästan de senaste åren, men hade tänkt ändra på det med nya grejer. Realistiskt kanske jag kommer åka sammanlagt 20dagar om året, därför vill jag inte lägga mer än 5000kr. [b]Tidigare utrustning:[/b] Har tidigare haft min gamla trotjänare som jag har haft sedan 12 årsåldern en crazycreek 152w bräda. Alldeles för kort nu. Tackar ödmjukast för tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd, Snowboard och bindningar max 5000:-
Tillbaka
Topp