Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd splitboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="noknees" data-source="post: 1139502" data-attributes="member: 61604"><p>Har kört med Spark Arc 3 säsonger och de har funkat superbra i alla tänkbara fören och väder! Känner inte att jag saknar nåt med de bindingarna. Sen är ju såklart hårdhet och känsla en smaksak men för mig har de kännts perfekta (kör annars med malavita och cartel).</p><p></p><p>En kul sak med Burtons splitboards är att de verkar bli mer torsionsstyva för varje årsmodell. Men också tyngre. Har gått från Landlord 163 (-16), Custom 160 (-17) och nu Flight attendent 158 (-18). Kortare och kortare brädor men vikten har ökat ca 200gr för varje byte? MEN de har också blivit bättre och bättre på hårt underlag. FA är riktigt grym i pist!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="noknees, post: 1139502, member: 61604"] Har kört med Spark Arc 3 säsonger och de har funkat superbra i alla tänkbara fören och väder! Känner inte att jag saknar nåt med de bindingarna. Sen är ju såklart hårdhet och känsla en smaksak men för mig har de kännts perfekta (kör annars med malavita och cartel). En kul sak med Burtons splitboards är att de verkar bli mer torsionsstyva för varje årsmodell. Men också tyngre. Har gått från Landlord 163 (-16), Custom 160 (-17) och nu Flight attendent 158 (-18). Kortare och kortare brädor men vikten har ökat ca 200gr för varje byte? MEN de har också blivit bättre och bättre på hårt underlag. FA är riktigt grym i pist! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd splitboard
Tillbaka
Topp