Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd splitboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Krill_NZ" data-source="post: 1139524" data-attributes="member: 120209"><p>Tack för den feedback som ni har lagt in. Mycket bra info här och tack för länken. Läste igenom den och som du säger, smaken verkar vara som baken. </p><p></p><p>Har själv alltid gillat mina Cartelbindningar men då dessa har Burtons EST så kunde jag aldrig testa dessa på min Jones Howercraft (som då inte vart splitt). Fick istället ta mina äldre Burton Mission bindningar och dessa upplevde jag lite mjuka. Å andra sidan, i puder så kan jag inte säga att detta blir ett problem utan snarare om man kommer till isiga branta korridorer. </p><p></p><p>Men om ARC känns nära Cartel så kan jag def tänka mig dessa bindningar. </p><p></p><p>Nu kommer nästa fråga, vad behöver jag köpa mer? Förstår att bindningarna inte kommer med puckar utan att dessa måste köpas till. Något man skall tänka på där? </p><p></p><p>Tar gärna emot tips på stighudar och vilka stavar som är bra. Hört mycket olika just när det kommer till stavar så intressant att höra vad ni med erfarenhet har för tips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Krill_NZ, post: 1139524, member: 120209"] Tack för den feedback som ni har lagt in. Mycket bra info här och tack för länken. Läste igenom den och som du säger, smaken verkar vara som baken. Har själv alltid gillat mina Cartelbindningar men då dessa har Burtons EST så kunde jag aldrig testa dessa på min Jones Howercraft (som då inte vart splitt). Fick istället ta mina äldre Burton Mission bindningar och dessa upplevde jag lite mjuka. Å andra sidan, i puder så kan jag inte säga att detta blir ett problem utan snarare om man kommer till isiga branta korridorer. Men om ARC känns nära Cartel så kan jag def tänka mig dessa bindningar. Nu kommer nästa fråga, vad behöver jag köpa mer? Förstår att bindningarna inte kommer med puckar utan att dessa måste köpas till. Något man skall tänka på där? Tar gärna emot tips på stighudar och vilka stavar som är bra. Hört mycket olika just när det kommer till stavar så intressant att höra vad ni med erfarenhet har för tips. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpråd splitboard
Tillbaka
Topp