Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd topptursgrejer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="frankbolsoy" data-source="post: 1244362" data-attributes="member: 167496"><p>En positiv sak med att ha tunga saker är att du får sjukt bra träning. Jag har gått ca 100 tal turer med jätte tunga prylar, man vänjer sig och får saftiga muskler. </p><p>Nu har jag skaffat lättare setup (ca 5kg lättare per fot) för att jag 99% turar och ångrar ej att jag har haft så tunga prylar först. </p><p>Så som flera har sagt, köp bindningar först så får du känna på turande ordentligt. </p><p>8000kr är nog ändå svårt att hitta ett komplett set för om du ej lyckas hitta beggat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="frankbolsoy, post: 1244362, member: 167496"] En positiv sak med att ha tunga saker är att du får sjukt bra träning. Jag har gått ca 100 tal turer med jätte tunga prylar, man vänjer sig och får saftiga muskler. Nu har jag skaffat lättare setup (ca 5kg lättare per fot) för att jag 99% turar och ångrar ej att jag har haft så tunga prylar först. Så som flera har sagt, köp bindningar först så får du känna på turande ordentligt. 8000kr är nog ändå svårt att hitta ett komplett set för om du ej lyckas hitta beggat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd topptursgrejer
Tillbaka
Topp