Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd topptursgrejer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stortlopp" data-source="post: 1244490" data-attributes="member: 156590"><p>Köpte ett par lite lättare skidor och satte på Marker F12 Tour EPF på dom med mina gamla tunga pjäxor (väger 75 så för mig duger det men är man tyngre så finns ju Duke).</p><p></p><p>Tanken var väl att halvtura lite eller åtminstone kunna ta mig till lite roligare ställen men relativt pistnära. Mest för att prova på för att se om det är kul.</p><p></p><p>Till detta är dom kanon med valfria hudar. Har till och med gått lite längre höjdmeter med dom.</p><p></p><p>.. men till 98% så har jag hållit mig i pisten och där funkar dom hur bra som helst. Kul att ha möjligheten.</p><p></p><p>Hade jag blivit biten på topptur så hade jag definitivt kört lättare saker, men nu var det inte det jag var ute efter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stortlopp, post: 1244490, member: 156590"] Köpte ett par lite lättare skidor och satte på Marker F12 Tour EPF på dom med mina gamla tunga pjäxor (väger 75 så för mig duger det men är man tyngre så finns ju Duke). Tanken var väl att halvtura lite eller åtminstone kunna ta mig till lite roligare ställen men relativt pistnära. Mest för att prova på för att se om det är kul. Till detta är dom kanon med valfria hudar. Har till och med gått lite längre höjdmeter med dom. .. men till 98% så har jag hållit mig i pisten och där funkar dom hur bra som helst. Kul att ha möjligheten. Hade jag blivit biten på topptur så hade jag definitivt kört lättare saker, men nu var det inte det jag var ute efter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd topptursgrejer
Tillbaka
Topp