Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd topptursgrejer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1244875" data-attributes="member: 101904"><p>De stora fördelarna med rambindning är ju att man kan använda vanliga alpinpjäxor i dem samt att de är enkla att använda. Verkar även som man behöver vara trollkarl eller ingenjör för att ställa in shifts afd och det är ändå en chansning om det funkar bra med ens pjäxor? Jag har kört duke och f12 och de krånglade aldrig, men de var tunga och jag inbillade mig att de påverkade känslan i skidan.</p><p></p><p>Förut klagade vi alltid på att ståhöjden över skidorna blev hög med rambindning, är shiften bättre på den punkten?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1244875, member: 101904"] De stora fördelarna med rambindning är ju att man kan använda vanliga alpinpjäxor i dem samt att de är enkla att använda. Verkar även som man behöver vara trollkarl eller ingenjör för att ställa in shifts afd och det är ändå en chansning om det funkar bra med ens pjäxor? Jag har kört duke och f12 och de krånglade aldrig, men de var tunga och jag inbillade mig att de påverkade känslan i skidan. Förut klagade vi alltid på att ståhöjden över skidorna blev hög med rambindning, är shiften bättre på den punkten? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd topptursgrejer
Tillbaka
Topp