Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd toppturskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1061939" data-attributes="member: 14475"><p>Jag skulle aldrig få för mig att köpa en turskida med under 20m radie, jag bor i Jämtland och tycker att man stöter på vindpack och skare en del både här och på andra ställen, båda kan vara bristande och vindpacken kan vara olika tung. Då vill jag absolut inte skära ner i snön pga skidans radie. Smaken är som baken helt enkelt.</p><p></p><p>Här har jag hört att de är rejält hooky fram likt rp112 och dps skidor var tidigare, har själv bara kört dom i pist och slagig offpist och där var de över förväntan men håller mig undan av samma skäl som jag skrev ovan.</p><p></p><p>Här rekommenderar jag även något som jag inte åkt och alla andra verkar gilla, Dynastar High Mountain</p><p></p><p>Att inte förglömma blizzards nya och gamla turskidor vilka går minst lika bra som BMT</p><p></p><p>True that!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1061939, member: 14475"] Jag skulle aldrig få för mig att köpa en turskida med under 20m radie, jag bor i Jämtland och tycker att man stöter på vindpack och skare en del både här och på andra ställen, båda kan vara bristande och vindpacken kan vara olika tung. Då vill jag absolut inte skära ner i snön pga skidans radie. Smaken är som baken helt enkelt. Här har jag hört att de är rejält hooky fram likt rp112 och dps skidor var tidigare, har själv bara kört dom i pist och slagig offpist och där var de över förväntan men håller mig undan av samma skäl som jag skrev ovan. Här rekommenderar jag även något som jag inte åkt och alla andra verkar gilla, Dynastar High Mountain Att inte förglömma blizzards nya och gamla turskidor vilka går minst lika bra som BMT True that! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpråd toppturskidor
Tillbaka
Topp